Warszawa: Zakup usług cateringowych w formie przygotowywania i dostarczania do Domu Dziennego Pobytu gorących posiłków dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 362723 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy , ul. Dwóch Mieczy 22a, 04-491 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6129465, 6119994, faks 022 6129465, 6119994.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług cateringowych w formie przygotowywania i dostarczania do Domu Dziennego Pobytu gorących posiłków dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług cateringowych w formie przygotowywania i dostarczania do Domu Dziennego Pobytu przy ul. Plutonowych 10 w Warszawie gorących posiłków (obiadów dwudaniowych z deserem) dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy, w celu realizacji zadania, o którym mowa w art. 48 ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362 z późn. zm.). Posiłki muszą być pełnowartościowe pod względem odżywczym, sporządzone zgodnie z zasadami określonymi w opracowaniu Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie pt. Zalecenia żywieniowe dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy, stanowiącym załącznik do Rozdziału II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przewidywana liczba osób korzystających z obiadów: 85 dziennie. Przewidywana łączna liczba dostarczanych obiadów w okresie realizacji zamówienia: 21.360 (średnio 1.780 miesięcznie). Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu mniejszej niż przewidywana ilości posiłków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument składa pełnomocnik występujący w imieniu tych podmiotów. 4. Decyzja państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu podlegającego urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 1228). 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsrembertow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dwóch Mieczy 22a, 04-491 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy, ul. Dwóch Mieczy 22A, 04-491 Warszawa, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie